Tegnap láthattam a mindenkori tudományos fantasztikumok legmélyebb, legrétegezettebb szériájának legjobban várt részét, a legújabb Star Wars-t: MINDENKI MEGHAL A FILM ELSŐ TÍZ PERCÉBEN!!4
Nem, de most komolyan, először csak Han Solo kapitány hal meg amikor a „Vendéglő a Világ Végén” nevű fogadóban a Tejútrendszer Menzareformja receptkönyv alapján készült tányérnyi spagettivacsorája elfogyasztása közben a bordáit feltépve tör ki a testéből egy bébi xenomorf. Chubakka akkor még nagyon is él, éppen rajtakapja Leila, ahogy az Ezeréves Sólyom rakterében 3-CPO hologramkivetítőjére maszturbál. Itt a sci-fi-kaland zsánerből hirtelen műfaji sávváltásként brutális felnőtt filmé vedlik a legendás űropera. Kiderül, hogy Leila hercegnő véletlenül pont hologramkivetítő szerelő.. meg, hogy 3-CPO-t előrelátó módon 30 centi hosszú vibrátormotoros gumiököl („Darth Vader boldogsághozó kesztyűje, ettől garantáltan elakad a lélegzete!” szlogennel árulják a galaxisközi szexshopokban) kiegészítővel is felszerelték a gyártósoron robotpornós készítői.. Pár jelenettel később, J. J. Abrams az alapmű előtti főhajtásként kirándulást tesz a régmúltba, bemutatásra kerül bő tizenöt percnyi jelenet az eddigi legszupertitkosabb rendezői változatból, a George Lucas mester lángelméje által ezüstvászonra festett kultikus műalkotás első részből, ahol csubi átmeneti likviditási problémái miatt spermadonor programban vett rész, még valamikor a 70-es években. Dramaturgiai mélyütés: Ő Leila édesapja. Miközben egy sistergő fénykardba beledőlve együtt emészti őket fel az erő sötét oldala, Darth Vader nagyúr úgy pörög a sírjában, hogy galaxis közepi fekete-lyukakat megnyitva komplett naprendszereket szippant magába – Lucas is, pedig ő meg sem halt. Az utolsó fél órában Leila visszatér, a zuhanyzófülkéből kilépve nevetve közli velünk, a nézőkkel, hogy késő este túl sok abált szalonnát evett kenyér nélkül és a négy óra ötvenperces filmből három óra ennek a meggondolatlanságnak az eredménye, torkossága zavaros, pornográf elemektől sem mentes különös álomként bosszulta meg magát, a vájtszemű ínyenc rajongók majd a sokadik visszajátszásra, képkockáról-kockára történő elemzéseik folyamán észrevehetik az easter egg-et, azaz a rendező zsenijéből táplálkozó fondorlatos módon elrejtett ellentmondást: a hercegnő mosolya nem annyira őszinte és folyamatosan vakarózik, egy Frontline kombó reklám is bejátszásra kerül a szünetben. A hősköltemény végéhez közeledvén női főszereplőnk összeköltözik a Tatuin egy alacsony termetű rohamosztagossal, a közmunkaprogram keretében az Országos Szemétszedő Akcióban összegyűjtött pillapalackokból kunyhókat építenek a Nagy Intergalaktikus Válság devizakárosult telepeseinek létrehozott lakóparkokban. A zárójelenetben 3-CPO motoros gumiöklét rezonáltatva ringat egy bölcsőt, a törpe rohamosztagos és a hercegnő pedig – a női princípiumot beteljesítve – együtt integet a moziterem kórusban éljenző publikumának, felcsendül John Williams -féle világhírű dallam, a Star Wars hívők himnusza, az operatőr ráközelít a csecsemőre, aki kísérteties emlékeztet Chubakkára, a másik kameraállást bevágva viszont kiköpött Kövér László.
The End.